Interesuje mnie

Rebranding Archicomu, a z nim nowe rozwiązania online dla klientów

Archicom z początkiem roku rozpoczął proces rebrandingu. Modyfikacje w zakresie identyfikacji wizualnej są następstwem rozwoju biznesowego - udoskonalania komunikacji z klientami oraz wejścia na rynek ogólnopolski.

 

Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na jeszcze lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Dzięki codziennemu zaangażowaniu w dialog z nabywcami, Archicom aktywnie reaguje i wdraża potrzebne zmiany – zarówno w obszarze produktów, jak i komunikacji. Stąd też naturalną konsekwencją jest metamorfoza wizerunku, która odzwierciedla faktyczny charakter marki - przyjaznej i zorientowanej na interakcje.

 

 

W DNA firmy wpisana jest zarówno architektura (własne studio projektowe), estetyzacja otoczenia, jak i sztuka (formy artystyczne w przestrzeni inwestycji oraz miast). Rebranding dotyczy zatem nie tylko odświeżenia logotypu, materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.

 

Wraz z rebrandingiem Archicom rozwija nowy kanał komunikacji z nabywcami w postaci internetowego Panelu Klienta. Narzędzie zapewni klientom wgląd w aktualne informacje o transakcji oraz całym procesie inwestycyjnym. Użytkownicy otrzymają indywidualny dostęp online do dokumentacji, finansowania, kluczowych terminów i wydarzeń na osiedlu. Interaktywne narzędzie pozwoli również na jeszcze sprawniejszą obsługę klientów.