Interesuje mnie

Pomoc

  1. Jak zarejestrować konto firmowe w nieruchomosci.com.pl?

    Żeby zarejestrować konto firmowe, należy w pierwszej kolejności założyć konto Użytkownika.

    Żeby założyć konto Użytkownika kliknij w ikonę kłódki, w prawym górnym rogu ekranu. Następnie kliknij w niebieski przycisk „Zarejestruj się” na dole ekranu i postępuj według pojawiających się instrukcji.

  2. Jak zalogować się na konto firmowe?

    Żeby zalogować się na konto firmowe należy najpierw zalogować się na swoje konto Użytkownika.

    Następnie należy wejść do zakładki Moje firmy i zalogować się do wybranej firmy, od tej pory Użytkownik jest na koncie firmy, gdzie zajmuje się wyłącznie danymi firmowymi, a nie prywatnymi.

    Na konto firmowe można przejść również używając menu znajdującego się w prawym górnym rogu ekranu. Należy wybrać tam nazwę interesującej nas firmy z rozwijanej listy „Moje konto". 

  3. Jak z konta firmowego przejść na prywatne?

    Żeby przechodzić między kontami w ramach nieruchomosci.com.pl należy być zalogowanym. Wtedy w prawym górnym rogu ekranu pojawia się rozwijana lista: „Moje konto:”. Należy wybrać z niej „prywatne”.

  4. Jak dodawać i zarządzać kontami moich pracowników?

    Na początku należy zalogować się w serwisie, a następnie przejść do konta firmy, której pracownikami chcemy zarządzać.

    Żeby zarządzać pracownikami firmy, należy mieć uprawnienia administratora lub właściciela firmy.

    Na koncie firmy należy przejść do zakładki Pracownicy –tam mamy możliwość zapraszania nowych pracowników, jak również edycji i dezaktywacji pracowników aktualnych.

  5. Jak przedłużyć abonament na prezentację inwestycji lub zwiększyć liczbę prezentowanych inwestycji?

    Na początku trzeba zalogować się do serwisu za pomocą przycisku kłódki znajdującego się w prawym, górnym rogu ekranu.

    Następnie należy przejść do swojego konta firmowego, a w nim do zakładki Inwestycje.

    Tam należy kliknąć w przycisk dodawania nowych inwestycji lub przycisk przedłużania ważności abonamentu na prezentację inwestycji.

  6. Jak mogę reklamować się w nieruchomosci.com.pl?

    Nieruchomosci.com.pl to wiele skutecznych i ciekawych sposobów na promocję Państwa firmy, inwestycji, produktu czy usługi. Stawiamy na jakość, dlatego żeby przygotować dla Państwa najlepiej dopasowane propozycje współpracy, prosimy o kontakt z obsługą klienta: optymedia.pl/kontakt

    Można kontaktować się z nami również za pomocą formularza kontaktowego na stronie: nieruchomosci.com.pl/kontakt

  7. Jak mogę uzyskać pomoc dotyczącą prezentacji moich inwestycji?

    Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta: optymedia.pl/kontakt

    W każdej chwili można także skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie: nieruchomosci.com.pl/kontakt

  8. Co nazywamy inwestycjami?

    Inwestycja to zbiór ofert dotyczących nieruchomości z rynku pierwotnego. Dotyczy przede wszystkim inwestycji deweloperskich, jak również tych realizowanych przez spółdzielnie mieszkaniowe, w ramach których sprzedawanych lub wynajmowanych jest więcej niż jedna nieruchomość.

    Inwestycja to też podstawowa jednostka związana z rozliczeniem opłat jednej z usług portalu dla rynku pierwotnego (deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych i biur nieruchomości, które sprzedają inwestycje z rynku pierwotnego na wyłączność) – prezentacji inwestycji.

    Cennik tych usług można znaleźć pod adresem: optymedia.pl/prezentacja-ofert-deweloperow/

     

  9. Co nazywamy ofertami?

    Oferta to pojedyncze ogłoszenie sprzedaży lub wynajmu nieruchomości. W przypadku rynku wtórnego jest to podstawowa jednostka związana z rozliczeniem opłat usług związanych z prezentacją ofert biur nieruchomości.

    Cennik tych usług znaleźć można pod adresem: optymedia.pl/prezentacja-ofert-biur-nieruchomosci/

     

    W przypadku rynku pierwotnego oferta to pojedyncza nieruchomość sprzedawana w ramach inwestycji. Opłaty za usługi związane z prezentacją ofert z rynku pierwotnego nie są zależne od ich ilości.

  10. Co to znaczy, że inwestycja jest aktywna?

    Oznacza to, że jest ona publikowana na liście i w bazie ofert w portalu.

  11. Co to znaczy, że inwestycja jest nieaktywna?

    Oznacza to, że nie jest ona w pełni publikowana na liście i w bazie ofert w portalu. Inwestycja trafia na listę nieaktywnych w momencie, gdy klikniesz w szary znak X.

    Jeśli chcesz trwale usunąć inwestycję z bazy naszego serwisu – musisz użyć opcji usuwania – znaku kubła na śmieci.