Konkurs Lokum Deweloper
Zaprojektowanie neonu, który będzie tak rozpoznawalny jak „Dobry wieczór we Wrocławiu”, to główne zadanie konkursu organizowanego przez Lokum Deweloper. Jego uczestnicy będą musieli w krótkich słowach oddać atmosferę miasta, jego mieszkańców lub historii. Nowy neon ozdobi dynamicznie zmieniającą się przestrzeń przy ul. Tęczowej we Wrocławiu.
Konkurs został podzielony na dwie części. W pierwszej z nich wezmą udział czytelnicy „Gazety Wrocławskiej”, którzy drogą mailową będą zgłaszać propozycję hasła neonu składającego się z maksymalnie pięciu wyrazów opisujących Wrocław.
Fot. Fundacja Neon Side Wrocław
Po wybraniu najlepszej propozycji przez jury konkursu rozpocznie się jego drugi etap. Wrocławscy artyści i studenci ASP przygotują formę graficzną hasła zaproponowanego przez czytelników gazety. Najlepsza propozycja na trwałe wpisze się w przestrzeń miejską Wrocławia. Zwycięzcy obu etapów mogą liczyć na atrakcyjne nagrody finansowe w wysokości nawet 3000 zł.
Zainstalowanie neonu zaplanowane jest na jednym z budynków osiedla Lokum Victoria przy ul. Tęczowej we Wrocławiu. Konkurs rozpoczął się 8 kwietnia i potrwa do końca czerwca.
– Chcielibyśmy, żeby nowy neon bezpośrednio nawiązywał do tradycji wrocławskich reklam świetlnych i kontynuował wieloletnią historię – mówi Grzegorz Marchel, Dyrektor ds. Marketingu Lokum Deweloper.
Źródło: Lokum Deweloper